Witaj na naszej stronie!

Najwyższej jakości leki

Najlepszej jakości leki

Dbamy o dobro naszych klientów. Działamy na sprawdzonych przez lata medykamentach.

Wykwalifikowana kadra

Nasi pracownicy co roku biorą udział w kilkunastu konferencjach międzynarodowych poswięconym nowinkom ze świata pięknego, białego uśmiechu.

Gwarancja zadowolenia

Jeśli nie będziesz zadowolony z naszych usług i powiadomisz nas o tym fakcie, zwrócimy Ci cenę wizyty w przeciągu 14 dni.

Dentyści z pasją

Nasi pracownicy to ludzie z pasją. Ich praca to hobby. Dlatego są jednymi z najbardziej cennionych fachowców w naszym kraju.

Leczenie parodontozy należy rozpocząć jak najwcześniej i dbać o to, aby wizyty odbywały się regularnie. Jest to choroba nieuleczalna, a przy zaniedbaniu ze strony chorego może prowadzić do poważnych konsekwencji. Polega ona na zaniku kości, które jest spowodowane przez zapalenie tkanek miękkich wokół zęba wywoływane przez bakterię. Dzięki kontroli specjalistów oraz regularnym wizytom w gabinecie stomatologicznym, możliwe jest spowolnienie lub zahamowanie rozwoju choroby. Odwiedź stronę internetową http://www.dentico.eu/paradontoza/ w celu uzyskania więcej informacji na temat zabiegu oraz umów się na wizytę w DentiCo, w celu skutecznego leczenia.

DentiCo
Kołobrzeska 5/7